Het Surinaamse dagboek van Bente - Reisverslagen van Bente Niehuis - WaarBenJij.nu Het Surinaamse dagboek van Bente - Reisverslagen van Bente Niehuis - WaarBenJij.nu

Het Surinaamse dagboek van Bente

4,5 maand: Onderzoek doen, contacten leggen, opleiding afronden, maar vooral genieten van al het moois dat Suriname te bieden heeft! Als thuisbasis Paramaribo, maar vastberaden om nog veel meer te zien van Suriname.

Recente Reisverslagen:

05 Juni 2014

Een huis dat landgrenzen over gaat

28 April 2014

Zoveel grenzen! Of liggen ze toch verder...

09 April 2014

Maak kennis met de stoere Bente

21 Maart 2014

De wereld draait 180 graden

10 Maart 2014

Een maand in Suriname... Een maand al?!
Bente

Hallo bezoeker, Mijn naam is Bente en ik ben studente aan de opleiding Maatschappelijk Werk & Dienstverlening. Als kersje op de taart zal ik deze opleiding afronden met een onderzoek in Suriname. Omdat ik hele lieve familie, vrienden en kennissen heb, heb ik dit profiel aangemaakt. Zij kunnen mij zo volgen met de avonturen die ik ga beleven in het mooie en zonnige Suriname! Liefs Bente

Actief sinds 05 Feb. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9538

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 16 Juni 2014

Het Surinaamse dagboek van Bente

Landen bezocht: